Ή στραβά πάει ο γυαλός ή στραβά πάει ο γυαλός

IMG_8013

Πριν δύο μέρες με διέγραψε το Greek Cloud. Έξαλλη ήμουν από το πρώτο λεπτό για διάφορους λόγους, όλους εντελώς διαφορετικούς από το ζήτημα του de gustibus. Στενοχωρήθηκα που πιθανόν το Κλάουντ δεν ήθελε τα γραπτά μου αλλά αυτό ήταν στενοχώρια, όχι οργή. Σε κάθε περίπτωση, δε θα άλλαζα αυτά που γράφω γιατί δεν υπάρχει λόγος, αυτή είναι η Άντζυ Ντίκινσον, αυτά γράφει. Χαίρεται όταν σε κάποιους αρέσει, λυπάται όταν σε κάποιους δεν αρέσει αλλά δεν αλλάζει, πώς να γίνει αυτό άλλωστε; Δεν ξέρω πώς.

Έξαλλη όμως με έκανε ο εν λόγω χειρισμός για τρεις ξεκάθαρους λόγους που κατά τη γνώμη μου είναι από τα ή άσπρα ή μαύρα σε αυτή τη ζωή. Υπάρχουν γκρι, αποχρώσεις, χρώματα, δεν είμαι σίγουρη, ποτέ μη λες ποτέ κτλ κτλ. Υπάρχουν και άσπρα ή μαύρα όμως. Νταξ υπάρχουν. Αυτά που εγώ λέω ή στραβά πάει ο γυαλός ή στραβά πάει ο γυαλός.

Πουνκτ.

Νο ντισκάσιον.

Ο πρώτος ξεκάθαρος λόγος ήταν ο μη επαγγελματισμός του χειρισμού από μεριάς του Κλάουντ. Εντελώς ξεκάθαρα το Κλάουντ δε σεβάστηκε τα γραπτά μου και εμένα την ίδια. Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους και δε βλέπω το λόγο να μην υποφέρει η φήμη ενός επαγγελματία όταν χειρίζεται κάτι μαλακισμένα. Ιτ ιζ γουατ ιτ ιζ και χαρακτηριζόμαστε από αυτά που κάνουμε. Ουδέποτε ενημερώθηκα πως αν δε με γουστάρουν θα με εξαφανίσουν. Ουδέποτε μου ζητήθηκε να περάσουν τα γραπτά μου από έλεγχο πριν ανέβουν. Ουδέποτε μου ζητήθηκε να γράψω έτσι που να μη θιχτεί ο αναγνώστης. Απλοί κανόνες και καθαρά λόγια θα μπορούσαν να είχαν ειπωθεί αλλά δεν ειπώθηκαν ποτέ.

Δεν είμαστε σίγουροι, ας το κάνουμε δοκιμαστικά, να βλέπουμε τι θα ανεβάσετε πριν το ανεβάσετε, προσεξτε τι θα γράψετε.

Θα έλεγα όχι.

Αντιθέτως μου δώθηκε ένα πεδίο επί ίσοις όροις με τους άλλους μπλόγκερ, κάτι που τελικά δεν ίσχυε.

Ο μοναδικός ερωτογράφος έγραφε υπό άλλους όρους. Και δε μου δώθηκε επιλογή εκ των προτέρων να αποφασίσω τί θα κάνω εγώ με αυτά που γράφω. Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι απόδειξη πλήρους χλευασμού του γραφιά που είμαι. Που αν δεν τον γούσταρες πάντως ας τον άφηνες ήσυχο βρε αδερφέ, εγώ στη γωνίτσα μου καθόμουν.

Ο δεύτερος λόγος ήταν η απαράδεκτη διαγραφή του ακκάουντ μου χωρίς προειδοποίηση και χωρίς καμμία δικαιολογία. Κανείς δε μου είπε δε θέλουμε άλλο για αυτό και για αυτό το λόγο. Πήγα να ανεβάσω κομμάτι και εμμέσως έμαθα πως έχω διαγραφεί. Δεν υπάρχει δικαιολογία. Ερασιτεχνισμός και μαλακία. Αν ήταν φίλοι μου ίσως τους δικαιολογούσα αλλά είμαι επαγγελματίας ολκής και δεν υποστηρίζω αυτή τη δικαιολόγηση για κανένα λόγο. Ούτε για βαθμό πρώτης συγγένειας.

Ο τελευταίος λόγος είναι και αυτός που με απασχολεί περισσότερο. Ο υποβόσκων φαλλοκρατισμός του χώρου. Δικαιολογημένος από άποψη ιστορικής και κοινωνικής συνέχειας. Δε λες την Ελλάδα, Σουηδία. Άδικο για τους αναγνώστες που έχω την τύχη να γνωρίσω.

Μια γυναίκα πολυγαμική, πανηδονίστρια και ξεκάθαρα φίλη του σεξ. Φίλη του φαλλού. Φίλη της πεολειχίας. Φίλη του Ζιζέκ και όποιου στο διάολο θέλει.

Σε αντίθεση με έναν άντρα, μια γυναίκα τέτοια είναι εκεί για να:

  1. προσπαθήσουμε να την πηδήξουμε (καλοδεχούμενο και κομπλιμάν και μια χαρά, αλλά να σας δω να στείλετε τα πέη σας σε στύση στο Σραόσα και τί στον κόσμο)
  2. τη γαμήσουμε ως γραφιά γιατί είναι για τον πούτσο. Ε δε γράφει και για τίποτα άλλο, για πέη γράφει άρα δεν έχει και την αξία που έχει ποιός να πούμε, μια φωτογραφία από ένα λουλουδάκι ή ένα μπουκάλι.
  3. τη διαγράψουμε γιατί πού ακούστηκε να ερωτογραφούν γυναίκες; Που ακούστηκε να γράφουν οι άτιμες για την καύλα και το σεξ; Το σεξ ρίχνει το επίπεδο αυτού που είμαστε ειδικώς όπως το βλέπουν οι γυναίκες.

Το τελευταίο ζήτημα με απασχολεί όχι γιατί με ενδιαφέρει η δόξα και η αναγνωρισιμότητα. Αν με ενδιέφερε θα ήξεραν όλοι ποιά είμαι ώστε να μου λεν στα ίσια εύγε Φράου Μ. Γαμάτο αυτό που γράψατε. Ενώ εσείς δεν έχετε ιδέα ποιά είμαι. Με απασχολεί γιατί αποδεικνύεται πως η γυναικεία ερωτογραφία στην Ελλάδα ανήκει στο καλτ και το παραγκωνισμένο. Κάτι με το οποίο διαφωνώ. Κάθετα. Οι γυναικες καυλώνουν, πηδιούνται και αγαπούν τα πέη γκοντ νταμν ιτ. Και τους άντρες και τις γυναίκες. Και τους οργασμούς.

Δεν το σκοπεύω λοιπόν να σταματήσω ούτε να αλλάξω. Σκοπεύω να συνεχίσω εδώ. Σκοπεύω να τους μπω στο μάτι. Γι’ αυτό ανοίγω πεδίο δημόσιο.

Κάποιος που εκτιμώ πολύ, όταν του έδωσα αρχικά τα γραπτά μου για να μου πει τη γνώμη του μου είπε πως γράφω καλά αλλά για να το κάνω, χρειάζομαι γερό στομάχι.

Μα εγώ είμαι μια πόρνη της Βαβυλώνος, μια αδίστακτη πηδιόλα και εντελώς και απολύτως καριόλα.

Το στομάχι είναι από ατσάλι και ο κώλος από μάρμαρο. Για να αντέχουν τα γαμήσια.

\m/

Leave a Reply

