Fucked

Γενικά

Έχω ένα μόνιμο πόνο στην καρδιά μου, πρέπει να το κοιτάξω ίσως και να πεθαίνω και να μην το ξέρω.

Ναι, Φράου, κάτι έχει η καρδιά σας, φάγατε πολλά τι μπόουν και ήπιατε πολλά μαλτ. Γενικά του γαμήσατε και γι’ αυτό θα πεθάνετε νωρίς.

Εγώ ξέρω πως δεν είναι έτσι απλά και πεζά βέβαια.

Η καρδιά μου είναι τρυπημένη και δαγκωμένη με μανία έτσι που να πετάγονται τα αίματα και να της λείπουν κομμάτια μυός που ξεκόλλησαν βίαια και τα έφτυσαν κιόλας παραδίπλα οι αντίχριστοι. Φτου σου παλιοπόρνη της Βαβυλώνος, σε δαγκώνω σε κομμάτια και σε φτύνω να σαπίσεις.

Η καρδιά μου είναι τρυπημένη, δαγκωμένη και γαμημένη παντιοτρόπως και στάζει όπου και να βρεθώ. Χρειάζεται να ζητώ συγγνώμη που λέρωσα το πάτωμα.

Συγγνώμη που κάθομαι εδώ με τη γαμημένη μου καρδιά και σας λερώνω.

Fucked.

Leave a comment